مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش لاشه های تراورتن سفید آتشکوه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش سنگ کوپ و لاشه تراورتن آتشکوه از معدنقیمت سنگ لاشه تراورتنفروش شمش و پلاک سنگ تراورتن آتشکوهلاشه های تراورتن و شمش بری برای نمای رومیفروش عمده جدول سنگی تراورتن

بهترین سنگ تراورتن سفید در ایران کدام هست؟سنگ تراورتن سفید با بهترین قیمت در کجای ایران تولید می شود؟

سنگ آتشکوه بهترین سنگ تراورتن سفید موجود در شهر نیمور از شهرستان محلات واقع در استان مرکزی  می باشد که  معدن کاران سالیان سال هست که در معدن آتشکوه با ابزار ها و ماشین آلات مختلف از این معدن ، سنگ استخراج می کنند. با توجه به ذخیره سنگی معدن آتشکوه و مورد استقبال قرار گرفتن این سنگ، حتی لاشه های این سنگ هم ازتقاضای بالایی برخوردار می باشد.این سنگ در بازار داخلی و جهانی بسیار طرفدار دارد.

ما توانایی فروش لاشه های تراورتن سفید آتشکوه را بدون واسطه داریم.

فروش سنگ کوپ و لاشه تراورتن آتشکوه از معدن

در معدن آتشکوه کوپ و نیم کوپ و حتی لاشه های تراورتن آتشکوه تولید می شود. همان طور که می دانید لاشه های تراورتن برای کار های CNC  و تولید دارد محصولاتی مانند صراحی، ستون و سر ستون ، پایه آیفون و … استفاده می شود.

لاشه تراورتن آتشکوه از معدن

 

نرده سنگی تراورتن

کوپ و نیم کوپ هم برای تولید پلاک در ابعاد   ۴۰ طولی و دیگر سایز ها استفاده می شود. از سنگ تراورتن سفید سوپر آتشکوه برای ساختمان های لوکس و لاکچری بیشتر اسفاده می شود.

قیمت سنگ لاشه تراورتن

قیمت فروش لاشه های تراورتن آتشکوه بستگی به تناژ درخواستی و ابعاد آن دارد .هر چه تناژ سفارش بالا تر باشد قیمت ها هم به نسبت مناسب تر هست.

ما میتوانیم لاشه های سنگ آتشکوه را به هر تناژی که مشتری درخواست داشته باشد با مناسب ترین قیمت تامین کنیم.

فروش شمش و پلاک سنگ تراورتن آتشکوه

تولید شمش از لاشه های تراورتن هم کاری تخصصی هست و باید کار را به کاردان سپرد. نوع لاشه هایی که از معدن انتخاب می کنیم و ابعادی که باید از آن شمش تولید کنیم در خرید لاشه های تراورتن بسیار مهم هست.

شمش تراورتن سفید

هنوز لاشه هایی از تراورتن آتشکوه وجود دارد که می توان از آن پلاک سنگ تراورتن آتشکوه را تولید و فرآوری کرد.

پلاک تراورتن سفید آتشکوه

تراورتن آتشکوه در دو رنگ کرم و سفید موجود هست. که این سنگ هم مانند دیگر سنگ ها موجدار و بی موج تولید می شود. سنگ آتشکوه به درجه های زیر تقسیم می شود:

  • تراورتن آتشکوه سوپر
  • تراورتن آتشکوه ممتاز
  • تراورتن آتشکوه درجه ۱
  • تراورتن آتشکوه درجه ۲
  • تراورتن ضعیف
  • و….

که قیمت هر کدام از این ها متفاوت هست برای اطلاع از قیمت به روز تراورتن آتشکوه و همچنین لاشه های آن با کار شناس فروش ما ارتباط بگیرید.

لاشه های تراورتن و شمش بری برای نمای رومی

برای خرید لاشه های تراورتن در تناژ بالا و بهترین قیمت ها می توانید با ما در ارتباط باشید تا از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

لاشه تراورتن آتشکوه

امکان خرید مستقیم و بدون واسطه لاشه های تراورتن آتشکوه برای شما همکار گرامی فراهم شده تا شما بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

شمش تراورتن

در تصویر زیر مشاهده می کنید که طرح گل روی سنگ تراورتن سفید با دستگاه CNC  ایجاد شده هست که این گل در بالای درب ورودی منزل نصب می شود.

فروش عمده جدول سنگی تراورتن

از محصولات دیگری که می توان از کوپ ها و لاشه های تراورتن به دست آورد جدول سنگی هست که در ابعاد مختلف و ضخامت های متفاوت می توان تولید کرد.  در فیلم زیر شما شاهد آماده شدن سفارش یکی از مشتریان ما هستین که این سنگ ها را برای جدول های سنگی در کشور گرجستان هست.

برای ثبت سفارش خود با کارشناس سایت ارتباط بگیرید.

 

5
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.