مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معدن تراورتن حاجی آباد تولید کننده کوپ تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

کوپ تراورتن معدن حاجی آبادتولید و برش سنگ حاجی آباد
معدن تراورتن حاجی آباد

معدن تراورتن حاجی آباد تولید کننده کوپ تراورتن در کدام شهرستان واقع شده است ؟ تولید کننده بزرگ کوپ تراورتن در کشور از استخراج معدن حاجی آباد تغذیه شده و خرید و فروش سنگ تراورتن را برای مصارف گوناگون ساده و راحت بدون واسطه می کند.

معدن حاجی آباد در غرب شهرستان محلات واقع شده است و کوپ سنگ تراورتن پس از استخراج در اختیار تولید کننده های مختلف قرار می گیرد و یا حتی پس از استخراج به صورت کوپ به کارخانجات و شرکت ها بارگیری و ارسال می شود.

کوپ تراورتن معدن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد در سورت های متنوع تولید می شود و هر چقدر که سنگ مورد نظر کمیاب و کمتر در دسترس باشد قیمت سنگ هم افزایش پیدا می کند. در معدن تراورتن  حاجی آباد سنگ ها به صورت رو باز و با برش الماسه استخراج می شوند. رنگ سفید و کیفیت سنگ استخراج شده این سنگ را در ردیف بهرتین تراورتن های جهان قرار داده است. این امر موجب شده است که نه تنها این سنگ بازار فروش داخلی داشته باشد بلکه به کشورهای چین و مالزی هم صادر می شود.

تراورتن حاجی آباد

تولید و برش سنگ حاجی آباد

برای این که مصرف کننده داخلی بتواند از سنگ تراورتن استفاده کند نیاز است که کوپ ها برش خورده و این کار در کارخانجات بزرگ صورت می گیرد و در هنگام برش نهایت دقت برای سلامت سنگ به کار گرفته می شود. موارد مصرف سنگ در لابی، کف ساختمان و برای نمای ساختمان کاربرد فراوان دارد. این سنگ برای صادرات هم بسیار مورد توجه است.

تراورتن حاجی آباد
تراورتن حاجی آباد

برای مصرف هر یک از سنگ های ساختمانی نیاز است که نوع سنگ مصرفی برای هر مکان مشخص و این کار توسط کارشناسان به خوبی مورد تفکیک قرار می گیرد. برای سفارش خرید و یا مشاوره می توانید از اطلاعات مندرج در سایت بهره مند و با کارشناسان فروش مشورت نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.