مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سنگ ۴۰ طولی انواع سنگ تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد مختلف سنگ ساختمانیتولید سنگ های تراورتن
تراورتن حاجی آباد

فروش سنگ ۴۰ طولی انواع سنگ تراورتن برای کار کردن در نمای ساختمان را از کارشناسان ما بخواهید. هر گونه سفارش برای تولید سنگ های ساختمانی را می توانید به ما بسپارید.

ابعاد مختلف سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی در اندازه های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این ابعاد در جاها و مکان های خاصی استفاده می شود. از ابعاد ۴۰*۴۰ ،۶۰*۶۰ ، ۸۰*۸۰ برای کف استفاده می شود. سنگ های فرآوری شده در کارخانه ها در تمامی ابعاد قابل برش می باشد.

سنگ تراورتن موج دار
سنگ تراورتن موج دار

حال سفارش ها ی خاصی هم وجود دارد که این سفارشها به خاطر اینکه طرح خاصی دارد پرت سنگ بیشتری دارد و برای همین قیمت بالاتری هم دارد برای مثال امروزه از سنگ، سینک ظرفشویی تولید می کنند که این خود نیاز به دستگاههای خاصی دارد.

تولید سنگ های تراورتن

سنگ تراورتن در معادن به شکل بلوک(کوپ) تولید می شود و برای فرآوری به کارخانه های سنگبری ارسال می گردد. کوپ های تراورتن توسط قله بر و یا اره بریده می شود و وارد خط تولید سنگ کارخانه می شود. اگر سنگی احتیاج به رزین داشته باشد این رزین توسط کارگر های سنگبری به ان زده می شود و برای خشک شدن وارد کوره خط تولید سنگ می شوند.

خط تولید سنگ
خط تولید سنگ

سنگ های تراورتن بعد از فرآوری روی آنها برش داده می شوند تا از این سنگ ها ابعاد مختلفی از جمله ۴۰ طولی،۳۰ طولی، ۴۰*۴۰ و… تولید شود.بعد از برش قیمت گذاری این سنگ ها برحسب هزینه های تولید تا این مرحله محاسبه شده و قیمت سنگ تراورتن تولیدی در کارخانه  برای عرضه در بازار سنگ محاسبه میشود.و فروش سنگ های بریده تراورتن آغاز می شود.

برای کسب اطلاع از فروش سنگ ۴۰ طولی انواع سنگ تراورتن با ما تماس بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
کتایون احمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.